SI / EN

Pravila sodelovanja v digitalni kampanji #VisitZasavje


  1. SPLOŠNE DOLOČBE

 
  • Organizator in soorganizatorji;

 
Digitalno turistično kampanjo »#VisitZasavje« (v nadaljevanju kampanja) organizira Regionalna razvojna agencija Zasavje, Kolodvorska cesta 2, 1410 Zagorje ob Savi, Slovenija (v nadaljevanju organizator) v sodelovanju s pridruženimi parterji, ki so: Razvojni center Srca Slovenije, TIC Litija, Občina Zagorje ob Savi, Zavod za kulturo Delavski dom Trbovlje, Virtualni muzej rudarstva 4. dritl, Turistično informacijski center (TIC) Hrastnik, NARDA – Kareta Turizem d.o.o., Regionalna turistična zveza (RTZ)Kum. V nadelavanju soorganizatorji.
 
Tekom kampanje se lahko pridružijo tudi drugi partnerji, kateri bodo naknadno objavljeni na spletni strani RRA (https://www.rra-zasavje.si/si/projekti/visitzasavje-skupna-kampanja-za-promocijo-celotne-zasavske-regije/).
 
  • Obdobje kampanje:

 
kampanja poteka od dne 1. 8. do vključno 30. 9. 2022 do 23:30 ure. Digitalni del kampanja poteka primarno na družbenem omrežju Facebook in Instagram, pri čemer družba Meta Platforms Inc. 1 Hacker Way, Menlo Park, California, USA,  oz. njene podružnice (Facebook, Instagram) ni njen pokrovitelj, niti ni na kakršenkoli način povezana z družbo Meta Platforms Inc. Namen digitalne kampanje je spodbujanje sodelujočih k obiskovanje regije in deljenje doživetji  preko objav primarno na Facebook strani #Visitzasavje in Instagram profilu visitzasavjeofficial.
 
  1. SESTAVA KAMPANJE

 
  • Vrste udeležencev v kampanji:

 
Obiskovalci: So lahko vsi, ki bi se radi udeležili kampanje in imajo dostop do socialnih omrežji (primarno Facebook in Instagram)
 
Ponudnik: So vse gospodarske pravne osebe (oblike), ki želijo sodelovati v kampanji, še posebej iz turistične panoge. Primeri ponudnikov so: gostinski ponudniki, muzeji, organizatorji dogodkov, rokodelci, obrtniki, lokalni turistični informacijski centri, hotelirji in sorodne poslovne entitete.
 
  • Potek kampanje glede na udeležence:

 
Obiskovalci:
 
  1. Znotraj zasavske regije obiščejo po eno poljubno lokacijo v vsaki občini (v nadaljevanju točko), za katero osebno menijo, da bi bila turistično zanimiva. Zasavska regija vključuje štiri naslednje občine: Litija, Zagorje ob Savi, Trbovlje in Hrastnik.

 
 
 
  1. Na točki se poslikajo ali posnamejo in v same izdelek vključijo napis #VisitZsavje na naslednja dva načina (fizično ali digitalno)

 
Fizično: Je lahko napis v katerikoli fizični obliki. Na primer, kot so napisi na predmete (list, majico, itd.), samostoječi 3d napisi, skulpture, izrezovanja in podobno.
 
Digitalno: je napis v digitalni obliki v besedilu ob objavi, s pomočjo orodji na družbenih omrežji ali prilagojenimi programi za oblikovanje.
 
OPOMBE:
 
Primeri ustrezne rabe #VisitZasavje so: #VISITZASAVJE, #visitzasavje #Visitzasavje, #VISITzasavje, #visitZASAVJE
 
Primeri neustrezne rabe #VisitZasavje so: VisitZasavje (ne vključuje lojtre #), #Visit Zasavje (pisano narazen), #Visitzsavje (slovnična napaka - manjka črka). 
 
POMEMEBNO: Koordinatorji kampanje #VisitZasvje spodbujamo pozitivno, kreativno, zakonito in varno sodelovanje v kampanji.
 
  1. Na Facebook strani Visit Zasavje in Instagram profilu visitzasavjeofficial delijo objavo z vključenimi ključniki (hashtag-i ) #visitzasavje, lokacijo (točke) in po želji tudi drugimi. Spodbijamo, da objave delijo tudi na svojih osebnih profilih družbenih omrežji. Objave na osebnih profilih so možne na različnih družbenih omrežjih (npr. TikTok), vendar prednostno je zaželeno objavljanje na Facebooku in Instagramu.

OPOMBA: V nadaljevanju se bo za celoten omenjen postopek za »obiskovalce« kampanje uporablja  izraz »odkrivanje doline«.
 
Ponudniki:
  1. Na družbenih omrežji z objavami preko svojih profilov spodbujajo »obiskovalce« da obiščejo po eno poljubno točko znotraj zasavske regije in izpolnijo enake korake kot so navedeni v točki (c) odstavka » S spremembo, da ena točk je lokacija ponudnika. Zato imajo obiskovalci na voljo samo tri poljudne točke, saj eno točka je že določena.

 
Opomba: Obiskovalcem je svetovano, da obiščejo lokacijo ponudnika na koncu, saj bodo morali pokazati vse 4 objave (vključno z objavo ponudnika), da bodo prejeli nagrado. V primeru da jo je ponudnik v objavah najavil oz. ponudil.
 
  1. Ponudniki, če želijo lahko «odkrivanje doline« spremijo v izziv in po želji časovno omejijo. Za spodbudo, če želijo lahko podelijo nagrade.

 
Primer: Če obiskovalci v enem dnevu obiščejo štiri točke v vsaki občini po eno točko, bodo ob predložitvi štirih objav z vključenimi kriterij prejeli nagrado (npr. eno zastonj kosilo).
 
  1. Ponudniki sami oblikujejo in odgovarjajo za nagrade, preverjanje izpolnitve pogojev s strani obiskovalcev, njihovo podeljevanje, ter vse pravne zahteve s strani države (npr. davčne obveznosti glede podeljevanja nagrad).

 
  1. POGOJI ZA SODELOVANJE V KAMPANJI


V  kampanji lahko sodelujejo vsi, ki kumulativno izpolnjujejo naslednje pogoje:

3.1 Pridržane avtorske pravice:
Imajo vse avtorske pravice pridržane glede njihovih objav (slike, videoposnetki)
 
3.2 Objave na družbenih omrežjih za potrebe izziva:
 
  1. a) Z sodelovanjem v kampanji dovoljujete uporabo vaših podatkov organizatorju za namene kampanje, objavo vašega profila in objav na Facebook strani Visit Zasavje, Instagram profilu visitzasavjeofficial in na omrežjih organizatorja RRA Zasavje, ter omrežjih soorganizatorjev po naslednjem načelu, ki je zapisan v člen 3.8 Varovanje osebnih podatkov.

 
  1. b) Obiskovalci se strinjajo da bodo pokazali objave ponudnikom za preverjaje izziva. Ponudniki se zavezujejo, da bodo podatke iz videne vsebine uporabili izključno samo za preverjanje izpolnitve kriterijev pri izzivu in za nobene druge namene. Videne vsebine ne bodo delili z drugimi. Razen v primeru, da bi od njih zahtevala zakonodaja Republike Slovenije in njeni državni organi.

 
 
3.4 Ponudnikova opravila:
Poslovne entiteti, ki bodo v obliki »ponudnika« sodelovale v kampanji se stranjo, da sami oblikujejo in odgovarjajo za nagrade, preverjanje izpolnitve pogojev s strani obiskovalcev, njihovo podeljevanje, ter vse pravne zahteve s strani države (npr. davčne obveznosti glede podeljevanja nagrad).
 
3.5 Neobvezen  nakup blaga:
Kakršenkoli nakup blaga ali storitev pri organizatorju, soorganizatorjih in ponudnik kampanje ni pogoj za sodelovanje v kampanji.
 
3.6 Sodelovanje organizatorjev in soorganizatorjev v kampanji, kot obiskovalci:
V kampanji zaposleni znotraj skupine organizatorjev  lahko sodelujejo kot obiskovalci in prejemajo nagrade (spodbude) od ponudnikov ob izpolnitvi izziva.  Pravna oseba je lahko udeleženec kampanje, vendar v primeru, da opravljajo izziv pri ponudniku morajo predstavniki pravne entitete določiti fizično osebo, ki bo zastopala pravno entiteto pri prevzemu nagrad.
 
3.7 Pravilno sodelovanje v kampanji:
Noben udeleženec ne sme zlorabiti kampanje za širjenje neetičnih, nezakonitih dejanj in sovražnega govora.
 
  • Varovanje osebnih podatkov:

Organizator in soorganizatorji bodo osebne podatke uporabil izključno za potrebe kampanje. Zavezujejo se, da podatki, ki jih bodo udeleženci (obiskovalci, ponudniki)  posredovali, ne bodo predani v roke tretji osebi ali kakorkoli drugače uporabljeni v nasprotju z zakonodajo Republike Slovenije, razen če je to potrebno zaradi izvedbe kampanje oz. neposrednega trženja.
 
 
3.8 Soglašanje s pravili
Šteje se, da je s sodelovanjem v kampanji udeleženec seznanjen in se strinja s temi splošnimi pogoji kampanje (v nadaljevanju: splošni pogoji), ki so objavljeni na strani od RRA Zasavje (https://www.rra-zasavje.si/si/projekti/visitzasavje-skupna-kampanja-za-promocijo-celotne-zasavske-regije/) in pogoji uporabe družbenih omrežji (npr. Facebook, Instagram) v  katerem delijo  objave.
 
  1. ODGOVORNOST

 
  • Nagrade:

Organizator ne nosi nobene odgovornosti, niti ne sodeluje v sporih glede lastništva podeljenih nagrad iz strani ponudnikov, saj nagrade ali v besedilih kampanje tudi imenovane »spodbude« podeljujejo ponudniki. Ponudniki imajo vso pravico in odgovornost nad oblikovanjem, ponujanjem in podeljevanjem nagrad (spodbud). Organizator ne prevzema nobene odgovornosti glede nagrad v kampanji.
 
  • Prejete nagrade:

Organizator ne prevzema nobene in nikakršne odgovornosti za kakršnokoli škodo, ki bi nastala kot posledica prevzema in koriščenja nagrade, prejetih s strani ponudnikov s čimer se sodelujoči s pristopom k tej kampanji izrecno strinjajo.
 
  • Obveznosti do države glede nagrad.

Za kakršen kolili obveznosti do države, ki nastaja zaradi nagrad (npr. akontacija davka) dogovarja ponudnik.
 
 
  • Delovanje družabnih omrežja:

Organizator ne prevzema nobene odgovornosti za nedelovanje družabnega omrežja Facebook, Instagram in drugih, ter posledice nedelovanja, ne glede na razloge nedelovanja.
 
  • Delovanje elektronske pošte:

Organizator ne prevzema nobene odgovornosti za nedelovanje ali nepopolno delovanje elektronske pošte in internetne povezave sodelujočega ali nedelovanje storitve, ki je posledica napačne uporabe ali neznanja uporabe storitev.
 
  • Višja sila:

V primeru okoliščin, na katere organizator ne more vplivati (višja sila), organizator lahko odpove kampanjo. O tem mora prek medijev obvestiti udeležence. V takšnem primeru udeležencem ne odgovarja za morebitno nastalo škodo.
 
 
  1. KONČNE DOLOČBE


5.1 Soglašanje s pravili:
S sodelovanjem v kompaniji se šteje, da sodelujoči s temi pravili soglaša. Organizator si pridržuje pravico sprememb pravil, če to zahtevajo vzroki tehnične ali komercialne narave ali vzroki na strani javnosti. O vseh spremembah in novostih nagradne igre bo organizator udeležence obveščal z objavami na Facebook strani Visit Zasavje in na strani RRA Zasavje (https://www.rra-zasavje.si/si/projekti/visitzasavje-skupna-kampanja-za-promocijo-celotne-zasavske-regije/). S temi pravili organizator določa pravice, obveznosti in pogoje za sodelovanje v kampanji.
 
5.2 Vprašanja, ki se lahko pojavijo izven pravilnika:
Za vsa vprašanja, ki se lahko pojavijo v zvezi s kampanjo in niso urejena s temi pravili, daje ustrezna tolmačenja organizator.
 
5.3 Pritožbe in reklamacije:
Pritožbe in reklamacije v zvezi z kampanjo lahko udeleženci pošljejo na zasebno sporočilo Facebook strani ali e-naslov info@rra-zasavje.si. V primeru sporov, ki nastanejo v zvezi z kampanjo, je pristojno stvarno pristojno sodišče v Trbovljah.

Kontaktni podatki organizatorja:
 
Regionalna razvojna agencija Zasavje
Kolodvorska cesta 2,
1410 Zagorje ob Savi,
Slovenija
 
T: 00386 (0) 838 49 500
E: info@rra-zasavje.si
W: www.rra-zasavje.si

Poslovni čas
Ponedeljek: 8.00 - 15.00
Torek: 8.00 - 15.00
Sreda: 8.00 - 17.00
Četrtek: 8.00 - 15.00
Petek: 8.00 - 13.00

Zagorje ob Savi 1. 8. 2022

Zasavje

Zasavska regija leži v osrčju Slovenije, ob srednjem toku reke Save in je obkrožena s številnimi vrhovi, ki jim kraljuje "zasavski Triglav" – Kum. Sestavljajo jo občine Hrastnik, Trbovlje, Zagorje ob Savi in Litija.