SI / EN

Pogosto zastavljena vprašanja [FAQ]

  1. Kaj je namen digitalne kampanje #VisitZasavje?
Namen kampanje je izboljšati prepoznavnost zasavske regije kot turistične destinacije. S kampanjo spodbujamo lokalno prebivalstvo in obiskovalce, da obiščejo po eno poljubno lokacijo v vsaki zasavski občini, za katere menijo, da so turistično zanimive (npr. znamenitosti, naravne lepote, turistične ponudnike, obrtnike, razne dogodke vključno z festivali, itd.). Občine, ki predstavljajo zasavsko regijo in bodo vesele vašega obiska so: Litija, Zagorje ob Savi, Trbovlje in Hrastnik.
 
  1. Kolikšno je obdobje kampanje?
Kampanja bo potekala od 1. 8. 2022 – 30. 9. 2022.
 
  1. Na kakšen način lahko sodelujem v kampanji?
V kampanji lahko sodelujte na način »Obiskovalca« ali »Ponudnika«. Obiskovalci ste primarno fizične osebe, vendar k sodelovanju vabimo tudi pravne osebe, ki želijo izpolniti izziv (obiskati po eno poljubno lokacijo v vsaki občini v zasavski regiji).
 
Ponudniki so gospodarske entitete in druge organizacije, ki preko svojih profilov na družbenih omrežjih spodbujajo Obiskovalce, da izpolnijo izziv. Za spodbudo jim podelijo nagrade, če želijo.
 
  1. Kakšen je izziv obiskovalca?
Izziv kampanje je obiskati v vsaki občini v zasavski regije po eno točko. Skupaj štiri točke, saj so znotraj regije štiri občine (Litija, Zagorje ob Savi, Trbovlje in Hrastnik). Vabimo vas, da se na vsaki lokaciji fotografirate ali posnamete video, pripravite napis #VisitZasavje v fizični (npr. napisano na papir) ali digitalni obliki in posnetke oziroma fotografije objavite na svojih profilih, na družbenih omrežjih. Bodi Objave označite s hashtag #visitzasavje. FB objavam dodajte še @visitzasavje, IG objavam pa @visitzasavjeofficial.  Dobrodošlo bo, da objavam dodate še druge ključnike (hashtage).
 
  1. Kaj je Hibridni hashtag #VisitZasavje v (fizični/digitalni) obliki?
Je napis #VisitZasavje ali v drugih pravilnih kombinacijah vključen v sliko ali video na 2 načina. Fizičen hashtag???????? je lahko napis v katerikoli fizični obliki. Na primer, kot so napisi na predmete (list, majico, itd.), samostoječi 3d napisi, skulpture, izrezovanja in podobno. Spodbujamo pozitivno, zakonito in varno kreativnost. Digitalni hashtag???? je napis v digitalni obliki s pomočjo mobilnih orodji ali prilagojenimi programi za oblikovanje.

Primer: digitalni hastag
Primer: digitalni hastag

Primer: fizični hastag
Primer: fizični hastag
 
  1. Kdo je lahko ponudnik?
Ponudniki ste lahko vi, če ste pravna oseba javnega in zasebnega prava (gostinski ponudniki, ponudniki turističnih storitev, društva, organizatorji dogodkov, rokodelci in ostali ponudniki)
in izvajate dejavnost v zasavski regiji. Zaželeno je, da ste vključeni ali povezani s turistično panogo.
 
  1. Kako lahko sodelujem, kot ponudnik?
V vlogi ponudnika, spodbujajte obiskovalce, da obiščejo vašo točko in še tri poljubne točke v  vsaki občini znotraj regije. Primer: Če je lokacija vašega podjetja v Trbovljah, potem napotite obiskovalce, da glede na njihovo presojo obiščejo poljubno točko v Litiji, Zagorju ob Savi in Hrastniku.
 
  1. Kako lahko ponudnik dodatno popestri izziv?
Ponudnik lahko dodatno popestri izziv in spodbudi obiskovalce z omejitvijo časa za dokončanje izziva (npr. izziv naj se opravi v enem dnevu) za prejetje nagrade. V izključni domeni ponudnika je oblikovanje nagrad, preverjanje izpolnjevanja pogojev izziva in podeljevanje.
 
  1. Kako obiskovalci komunicirajo s ponudniki?
Obiskovalci naj sledijo profilom ponudnikov na družbenih omrežjih.
 
  1. Kdo je organizator digitalne kampanje  #VisitZasavje?
Kampanjo je zasnovala delovna skupina, ki vključuje glavnega pobudnika Regionalno razvojno agencijo Zasavje (RRA Zasavje) in različne deležnike s področja turizma v zasavski regiji. Več informacij o organizatorju in soorganizatorjih na spletni strani od RRA Zasavje in na podani povezavi. Predstavniki delovne skupina urejajo Facebook stran (@visitzasavje ali Visit Zasavje), Instagram profil (@visitzasavjeofficial) in komunicirajo z vami.
 
(Gumb: Povezava do informacij o organizatorju in soorganizatorjih)
 https://www.rra-zasavje.si/si/projekti/visitzasavje-skupna-kampanja-za-promocijo-celotne-zasavske-regije/pravila-sodelovanja-v-digitalni-kampanji-visitzasavje-22.html

Zasavje

Zasavska regija leži v osrčju Slovenije, ob srednjem toku reke Save in je obkrožena s številnimi vrhovi, ki jim kraljuje "zasavski Triglav" – Kum. Sestavljajo jo občine Hrastnik, Trbovlje, Zagorje ob Savi in Litija.